11 Nisan 2020 Cumartesi

Beni Kim Dövdü ?


Selam dostlar
Sabahın en sessiz saatlerinde dün gece kim dövdü beni yahu diye uyandım.
Aman Allahım bacaklarım.  Yoksa gece o saçma guruhun arasına girdim de hatırlamıyor muyum?
Oysaki evde herşey vardı diye hatırlıyorum.
Yok canım ben gece dışarı çıkmış olamam .
Evin kapısını bile açarken beş kere düşünen ben .
Yok canım imkansız .
 Günler öncesinden yeterli miktarda abartmadan  ihtiyaçları karşıladım ben.
Değil iki gün 20 gün olsun isterse .
Peki neydi bendeki bu ağrı.
Şaka bir yana uzmanların, sağlıkçıların  evde kal çağrılarına harfiyen  uyuyorum.
Ben ki yürümeden duramayan ,ben ki her gün kendimi parklara vuran.
Evde kalın dendiyse bundan taviz yok . Ama evin ihtiyaçları için 15 günde bir sokağa çıkınca olacağı buydu. bacaklarım da neye uğradığını şaşırdı. Hamlamış
Evde yeterince hareket etmemem sabahki hallerimin tek suçlusu.
Biliyorum ki bu günler geçecek. her şeyden  önemlisi sağlığımız.
İki günde ne aç kalırız ne de ölürüz.
Evde geçirdiğim zamanların tek olumsuz yönü hareketsizlik olda da o da telafi edilir.
Dostlarım lütfen uzmanların sözlerini dinleyin #evdekal #hayatevesığar .
Sağlıcakla




11 yorum:

  1. Evde egzersiz yap canımcım tv tv karşısinda yürüsen bile kardır 💞

    YanıtlaSil
  2. Belki daha uzun sürebilir evde kalmalar, o yüzden evde hareket işine bir çözüm lazım. Evin holü uzunsa orayı kullanabilirsin yürüme parkuru olarak. Hol artı bir de bir odanın kapısı açılırsa yaklaşık 15 metrelik bir yürüme yolu oluyor, git gel 20 dakika yeterli.

    YanıtlaSil
  3. Ben koridor da hergün volta atıyorum.gayet iyi oluyor..

    YanıtlaSil
  4. Benim bacaklar da aynı durumda 😥

    YanıtlaSil
  5. Bizimkiler evin içinde tempolu adımlarla yürüyor o odadan bu odaya :))

    Ben de iş yaparken yeterince yürüdüğümü düşünüyorum :))

    YanıtlaSil
  6. Evde kalmaya bir şekilde alıştık ama hareket konusu sıkıntılı gerçekten, evde egzersizler ile idare edeceğiz galiba :))

    YanıtlaSil
  7. Selamlar blogunuzu takipteyim sizde blogumu takip edip son yazıma yorum yazarsanız çok ama çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  8. Hepimiz bu durumdayız. Bitse de şu iş sokaklara atsan kendini Tigris :)

    YanıtlaSil
  9. Evde kalmanın zorlukları, az kaldı bitecek bu günler..

    YanıtlaSil
  10. Ben de evde yürümeye çalışıyorum. Evde koridor boyunca yürümek göze komik gelse de vücud hamlamasın diye yapıyorum :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris