12 Şubat 2020 Çarşamba

VAY BEN DUYMADIM


Cafeciler huuu
Nasılsınız?
Şubatın 10. Gününden sonraki haftayı doğumgünüm haftası olarak ilan ediyorum.
Neden mi? Napim sevenlerim çok. Her gün birisi pastayla geliyor.
Bu hafta her türlü kutlamayı kabul ediyorum.
Çekinmeyin çıkın çıkın gelin.
Bakın hala vay ben duymadım, vay ben bilmiyordum diyen olursa çok küserim.
İtinayla mum söndürürüm . Daha dileyecek çok şey var.

 
Unuttuğum dileklerimi yeni pastamın mumlarına saklıyorum.
Şaka bir yana insanın sevenlerinin çok olması harika ötesi bir duygu.
Ben neden bu kadar şanslı oldum ?
Bundan daha güzel doğum günü nasıl olur?
Sevgiyle
12.02.2020


11 yorum:

  1. Doğum gününüz kutlu olsun o halde 🤗 nice mutlu, sağlıklı yıllara! 🎂

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar olsun, kutluyorum.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel kutlamalar bitmiyor, insanın sevdiklerinin bunu hiseettirmesi çok güzel. Tekrar mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  4. Doya doya kutla canım 😍

    YanıtlaSil
  5. web tasarımı, seo danışmanlık hizmetleri sunuyorum 1997 den bugüne profesyonel bir blog sayfası açmak isterseniz size yardımcı olabilirim. Paylaşımlarınızı daha geniş kitlelere ulaştırabilirsiniz.

    Profil bilgilerim: Woom Tech & Web Tasarım & Seo - Narman

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris