17 Eylül 2019 Salı

Ayşegül'den


Merhaba Cafeciler.
Yoğun geçen günlerin içinde ancak yazı yazma fırsatı buldum.
Size bir önceki yazımda Ayşegül'den haberlerim olduğunu söylemiştim.
Öncelikle Ayşegül abla oldu.
1. sınıfa geçtiği için değil, gerçekten abla oldu. O artık Asya hanımın ablası.
 Bizim okulun 1. sınıfına başladı.Okul açıldığı gün sınıfına ziyarete gittim. iyi mi ettim kötü mü sonrasında düşündüm durdum. Beni görünce çok şaşırdı,kucaklaştık, sonra da gözleri doldu.
Bir daha böyle üzülürsen gelmem dedim.
Ayrılmamız ona da bana da çok zor geldi.
Sonrasında tenefüslerde denk geldiğimizde koala gibi yapışıyor bacaklarıma.
Geçen gün çıkışta yine karşılaştık.
Sınıftaki yokluğu beni çok etkiliyor, alışmışım onun konuşmalarına tavırlarına.
Öğretmenim siz ne kadar daha bu okulda kalacaksınız dedi.
Bilmem şimdilik burdayım.
o zaman sonsuza kadar kalın öğretmenim dedi.
Ama dedim Sen 5. sınıfa gelince bu okuldan ayrılacaksın ki.
Ben bir yolunu bulur yine gelirim size dedi.
Hatta şöyle yapalım öğretmenim. hani şu içi açılan kolyeler var ya, iki tane alalım,benimkine sizin resminizi sizinkine de benim resmimi koyalım.

Ah be güzel yüreklim, bu zamana kadar resmimi göğsünde taşımak isteyen kimse olmadı. senin gerçek sevgin dünyayı sarsın.
Sevgiyle

32 yorum:

  1. En temiz saf sevgi hali

    YanıtlaSil
  2. ne kadar güzel bir sevgidir temiz saf su gibi berrak.... selamlar sevgiler olsun güzel öğretmenim kolaylıklar dilerim 🌸😊❤ sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim.
      Çocukların saf sevgisi kurtaracak insanlığı

      Sil
  3. Yaaa...
    Bu kız seni de bizi de,,,
    En basta ailesini cok mutlu edecek..
    Sevgiler her İkinizde...

    YanıtlaSil
  4. Çocukların tertemiz coşkulu sevgisi dünyahdaki en kıymetli şey .

    YanıtlaSil
  5. Çok tatlı. En güzel günleri görsün Ayşegül!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah . Bütün güzellikleri hak ediyor miniğim

      Sil
  6. ay yaa valla gözlerim doldu yaa. bi de asya ha hihi :)

    YanıtlaSil
  7. Ayşegül çpk iyi bir abla olacaktır, sevgi dolu. Bizim en çok sevgiye,sevgiyle bakan geleceğe ihtiyacımız var

    YanıtlaSil
  8. sevginin en saf hali,ne mutlu yeni ablaya..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. Ne güzel bir sevgi... Çocuk sevgisi gibi temiz ve saf bir duygu var mı 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah şekercim keşke hep çocuk kalsa insanlar

      Sil
  10. Ne mutlu sana böyle sevildiğin için.

    YanıtlaSil
  11. Keşke biz de çocuklar gibi saf ve temiz olabilsek.

    YanıtlaSil
  12. İşte saf sevgi bu, büyüdükçe insanın sevgisi de karmaşık bir hal alıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içimizdeki güzellikleri mi öldürüyoruz ne

      Sil
  13. Bende ilkokul öğretmenimden ayrılırken çok ağlamıştım. Çocukluk çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu zamana kadar bir sürü miniğim oldu . Ama Ayşegül çok başka

      Sil
  14. Kendisi küçük yüreği büyük Ayşegül.. Ama tabi bu sevgiyi hissetirene de bakmalı..:)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris