2 Şubat 2013 Cumartesi

Gerçek Sevgi



     Yaşlı bir adam, sabah erken evinden çıkmış, yolda ilerlerken, bir bisikletlinin kendisine çarpması ile yere yuvarlanmış.
    Sokaktan geçenler, yarası hafif olmasına rağmen yaşlı adamı, hemen en yakın sağlık birimine ulaştırmışlar.
    Adamcağızın yarasına pansuman yapan hemşire, biraz beklemesini ve röntgen çekilerek, vücudunda her hangi bir kırık veya çatlak olup olmadığını inceleyeceklerini söylemiş.
    Yaşlı adam huzursuzlanmış, acelesi olduğunu belirtip röntgen filmi istememiş. Hemşireler meraklanıp, böyle acele etmesinin sebebini sormuşlar.
"   Karım huzurevinde kalıyor, her sabah onunla kahvaltı etmeye giderim, geç kalmak istemiyorum" demiş, yaşlı adam.
    Bunun üzerine, "Karınızın, siz gecikince merak edeceğini düşünüyorsunuz herhalde... İsterseniz arayıp haber verelim" önerisinde bulunmuşlar.
    Adam üzgün bir ifade ile teşekkür etmiş:
"Ne yazık ki karım Alzheimer hastası ve benim kim olduğumu bilmiyor!"
   Hemşireler hayretle biraz da şaşırarak sormuşlar:
  "Madem sizin kim olduğunuzu bilmiyor, neden hergün onunla kahvaltı yapmak için koşuşturuyorsunuz?"
   Yaşlı adam, gözleri dolu ve buruk bir sesle yanıtlamış:
"Ama ben onun kim olduğunu biliyorum, o yetmez mi?"

2 yorum:

  1. Süper bişey ya keşke böyle beni seven birine dek gelsem.Eger sevdigim insan bu durumda olsa bende aynısını yapardım..

    YanıtlaSil
  2. sevmek yurek ister ne olursa olsun en zor gununde yaninda olmaktr

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris