16 Mart 2020 Pazartesi

Corona Diyorum Başka da Bir Şey Demiyorum.


Ah nasıl anlatsam da nereden başlasam?
Okula ara verildi. Dilim bir türlü tatil demeye varmıyor. Çünkü tatil böyle olmaz
Huzursuzluk had safhada.
Oo yine iyisiniz diyenleri de duymazdan geliyorum.
Haftaya belki de hepimiz için yasak olacak.
Kara kara düşünüyorum.
Herkes kurala uyup da evinde otursa ya yok
Tatil oldu hurraa dışarı . Avm’lere koş
Bize bişey olmazcılar yüzünden neden bizler mağdur ediliyoruz.
Umre’den gelen teyzeye sakın evden çıkma denmiş teyze söz dinlemiş evde toplamış milleti mevlüt okutmuş. Ne yaptın teyzem sen ? Ruhumuza peşin peşin okumuşsun Fatiha’yı.
Hangi birini söylesem ? İki hafta önce okulda kolonyayla geziyorum diye bana gülenler,  bir baktım kolonya arama derdine düşmüşler.
Hele o stokçular , bunu fırsat bilip üç katı beş katı  fiyata satış yapanlar.
Offf ben artık bir süre haber okumayayım. coronayla  yat coronayla kalk . Sevgilim olsa bu kadar zihnimi meşgul etmezdi.
Ben kitap okuyayım, puzzle yapayım,  müzik dinleyeyim, bi de kahve içeyim en iyisi.
Haaa kitap demişken Jose  Saramigo’ nun Körlük adlı eseri de tam bugünleri anlatan kitap. Panik olanlar lütfen okumasın .
Kendimi oyalayacak çok şey var.
Evde olmak güvende olmaktır diyorum
Kendinize lütfen dikkat edin .
Sahi size kolonya ikram etmiş miydim ?

21 yorum:

  1. Okumayı istediğim bir kitap. Vurdumduymazlık her yerde var anlaşılan. Teyzeye de iyi ki evden çıkma demişler, o tam 100 den vurmuş. Umarım en az zararla atlatırız bu virüs olayını. Allah hepimizin yardımcısı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oku mutlaka ama yüreğin dayanır mı bilmem. Umarım atlatırız
      🙏🙏

      Sil
  2. Hayır karantinadan kaçanlara ne demeli, pesss pesss.

    YanıtlaSil
  3. Kimi için belki huzursuzluk ama İzmir'in kıyı ilçeleri doylmuş. Bugün fotoğraf vardı kafeler falan dolu yani. Bunu tatil olarak değerlendiren kesim (yine aşırı sosyalleşerek) hiç de az değil malesef.

    YanıtlaSil
  4. Maalesef hava ısındıkça insanlar daha da çok dışarı çıkmaya başlayacak :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Of ki ne offf . Sokağa çıkma yasağı şart şart

      Sil
  5. İnsanlar bir süre dişini sıksa daha çabuk atlatılacak bu durum. O yüzden daha katı tedbirler devlet tarafından alınırsa etkili olacak gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle . Bizim insanımız sert uyarılardan anlıyor. Olayın ciddiyetinin farkında olmayan çok insan var.

      Sil
  6. geçte olsa öğrenmiştir onlarda, mevlüt... :) :)

    YanıtlaSil
  7. Yok bana kolonya vermedin. Ver de kendimi dezenfekte edeyim :)

    YanıtlaSil
  8. Zor günler, en azından evinde oturabilenler evinde otursalar da bu süreci minimum atlatabilsek. İşe gitmek zorunda olanlar da biraz daha az insan arasından işe gidip gelsek ve riskimiz azalsa. Haftasonu evdeydik, düşününce evde yapılacak ne kadar çok şey var aslında, dışarı çıkmaya hiç gerek yok. Biz de daha az riskle işe gitmek istiyoruz, lütfen evinizde kalın diye haykırmak istiyorum. Ancak bu sloganda düzeltmeye ihtiyaç var evdekal sloganı biz kalamayacak olanları rencide ediyor. İmkanınvarkenevdekal daha güzel bir slogan olabilir.

    YanıtlaSil
  9. Bizde de iki şişe kolonya vardı bir de benim her çantada bir dezenfektan bulunur 😅.

    YanıtlaSil
  10. Hayat bir anda durdu. Evde oturmak kötü değil de belirsizlik kötü. Umarım bu sıkıntılı günleri bir daha yaşamama üzere atlatırız.

    YanıtlaSil
  11. web tasarımı, seo danışmanlık hizmetleri sunuyorum 1997 den bugüne profesyonel bir blog sayfası açmak isterseniz size yardımcı olabilirim. Paylaşımlarınızı daha geniş kitlelere ulaştırabilirsiniz.

    Profil bilgilerim: Woom Tech & Web Tasarım & Seo

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris