12 Ocak 2014 Pazar

Amerika 'daki Dosta

                                                     

    Bloğumu kuralı bir yıl oldu.Kurduğum ilk günden beri burdaki yayınlarımı google da da paylaşıyorum.Ordaki takipçilerimizden birisi  de Amerika'nın Utah eyaletinde yaşayan Sevgili Kristina Mikkelson Casanova .Miniklerimle yaptığımız etkinlikleri hergün merakla izler ve beğeni dolu yorumlarını da unutmaz.Kristina ile dostluğumuz böyle gelişti.O'na miniklerimden bahsettim miniklerime de ondan.Yılbaşından önce ona kendi ellerimizle hazırladığımız bir yeniyıl tebrik kartı göndermeye karar verdik.Karar verdik vermesine de bizim kart bir türlü eline ulaşamadı.Ta ki 10.Ocak .2014 tarihine kadar.İlginç bir tesadüftür ki bu tarih Kristina'nın doğumgünü. Kartın geç ulaşmasına üzüldüm ama böyle bir anlamlı günde ulaşmasına da sevindim.Burdan tekrar yeniyılını ve Doğumgününü kutluyoruz Sevgili Kristina
                                           Kart eline ulaşınca bu resimleri çekmiş ve duygu dolu sözlerle  yayınlamış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris