17 Eylül 2013 Salı

Hoş sürpriz


sabah kahvaltı saatinde yardımcım Havva ," Hocam bir ziyaretçiniz var" dedi. okulun açılmasıyla  birlikte ziyaretime gelen eski öğrencilerim ve velilerimden birisi sandım. Elinde özenle yapılmış bir buket ," bu çiçek sizin "diyen çiçekçiye şaşkın gözlerle baktım bu kim tarafından gönderildi diye. Hoş sürprizleri seven küçük abim tarafından Çanakkale'den gönderilmiş çiçek .Eğitim öğretim yılımın güzelliklerle geçmesi dilekleriyle .Çok  teşekkür ederim sana abicim. Bir yıl nasıl başlarsa öyle devam edermiş benimki çok güzel başladı. hep böyle devam etmesini umuyorum.

çiçeklerim bir yanımda meleklerim diğer yanımda değmeyin benim keyfime.

 

3 yorum:

  1. tabiki sabahın ilk ışıklarında güzel bir çiçek hepimizi şaşırttı... =)

    YanıtlaSil
  2. DİDEM ZELİHA bizde size DİDEM le güzel bir sürpriz düşünmüştük amaaaaaaakendimizi sizden soğutmaya çalışıyoruz şimdi sizi gördü gözleri doldu tepinmeye başladı taabikide bende DİCLE hanım eski günlerin anısına İnşallah bizim gibi olmaması dileğiyle

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris