29 Ağustos 2016 Pazartesi

Haci Gozu Yok

Kedicik

Selam Cafe Dostları, 
Ne alemdesiniz?
Burası iyiden iyiye sonbaharı yaşatır oldu. 
Yağmur arkası serinlik offff ki offf. 
Artık şemsiyesiz, yağmurluksuz gezilmez, geceleri de pencereleri kapatmak gerek , yoksa sabaha buz tutarsınız Alimallah. 
Tatilin de son günleri geldi çattı. Benim için en önemli kısmı okumak okumak ve de okumak oldu. 
Bir de rahatsızlanmasaydım, çok iyi olacaktı , napalım insanları değiştiremiyeceğime ve kendim de değişmeyeceğime göre, artık hiçbir şey umrumda değil. Önce ben önce ben ben demeyi geç de olsa öğrendim. 
Ya şunu çok iyi biliyorum ki insan yedisinde neyse yetmişinde de odur. Nedir bu insanları değiştirme hırsı , herkesi neden olduğu gibi kabul etmiyoruz ? 
Ya da bazı kişilik özelliklerinin asla değişemeyeceğini neden anlamıyoruz ?
Ya da bazı insanların menfaatleri doğrultusunda değişmiş gibi göründüklerini nasıl oluyor da anlamıyoruz? 
Kedinin biri bir gün farelere seslenmiş. 
- Ey fare dostlarım bunca yıldır size eziyet ettim, yavrularınızı yedim ama şimdi çok pişmanım, artık tövbe ettim ve hacca gitmeye karar verdim 
- Hepinizle tek tek helalleşmek istiyorum yarın şu odada toplanın hepinizi görmek istiyorum diye sözlerine devam eder. 
Farelerin içindeki yaşlı topal fare 
- Bakın kırk yılın kedisi değişmez onda hiç hacı gözü yok, gelin beni dinleyin sizi kandırıyor gitmeyin dediği yere dese de 
Diğer fareler nasıl kandılarsa artık
- Yok canım çok değişmiş, yemin billah etti, çok pişmanmış yaptıklarından demişler
Yaşlı fare sözünü yinelemiş, 
- Bunda hiç hacı gözü yok gelin sözümü dinleyin gitmeyin 
dese de ne çare, ertesi gün o hariç bütün fareler toplanıp gitmişler kedinin yanına. 
Kedi mutlu mesut onları karşılamış 
- Ben helallik dileyeceğim dilemesine de geçen gün kilerdeki un çuvalının ağzı dururken kimdi o altından tırtıklayan diyerek bahaneyle başlamış fareleri yemeye.
Kaçıp canını kurtaran fareler topal farenin yanında almışlar soluğu 
- Ben size demedim mi o kedide hacı gözü yok diye gördünüz mü başınıza ne geldi. 
Hadi bakın bakalım şimdi çevrenize kimde hacı gözü var ya da yok? 
Ben artık hacı gözü olmayanları hemen görüyorum ve yolumu değiştiriyorum. 
Sevgiyle 


41 yorum:

  1. Geçmiş olsun, sonbahar gelsin ama özledik biz buralarda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , hemen gönderiyorum bulutları 🌧💨🌪☺️

      Sil
  2. :))))))))bu kedinin ismi T ile başlıyormuş:)))))haklısın, kimsenin huyu değişmez, takiyyelere kanmıyoruz:)sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla kedi bir tane mi etrafımdakilerden başka kedileri görmeye fırsat mı var?

      Sil
  3. Farelere öyküler... Komik oluyor nedense :) Ben de yazmıştım. Öykünün adı; "PİSELEK" :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha ben okumamışım o hikayeyi merak ettim bak şimdi ❤️

      Sil
  4. Kedinin hacısı da insanın hacısı gibi mi acaba? Bizde ne gelirse başına hacıdan hocadan gelir derler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bilemiyorum bu hacca gidememiş kedi 😝

      Sil
  5. :) Kedileri çok severim ama bir gece camı açık unutup uyumuşum camdan üzerime uçtu ben patates:)) bu o kedi olabilirmi:))))

    YanıtlaSil
  6. O kedi buraya gelecekkkk dermişim:)))
    Canım geçmiş olsun.
    Rahmetli Hatice annem(kayınvalidem) hep derdi kızım bizim burası (İnönü ) Ağustosun 15 inden sonra yorganlık eylül dedin mi bir de battaniye üstüne diye:)))
    Okullarımız da açılıyor Ayşe kızım da başladı tüm öğretmenlerimize de öğrencilerimize de başarıların konuşulacağı bir yıl diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmmmm ay ne doğru söylemiş Hatice Anne aynen öyle
      O kedi buraya gelecekkkk hehehehe ☺️☺️

      Sil
  7. Hala sıcak var ya iklimler çok değişti çook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa gözlerime inanamıyorum Emre yorum yapmış

      Sil
  8. Öncelikle çok geçmiş olsun, bende buralarda yoktum, yeni yeni öğreniyorum gelişmeleri. İnsanları değiştirmek nafile bir çaba ve umutları buna bağlamak insanı tüketiyor, en iyisi kendi yolumuza bakmak, bize saygı duyanlarla, anlayanlarla ve sevenlerle birlikte olmak. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok haklısın sevenlerimiz çok onlar yeter

      Sil
  9. Geçmiş olsun. Güzel bir anlatım olmuş. Emeğine sağlık. Kedilere dikkat :)

    YanıtlaSil
  10. Ah ah !!! O kedileri bilmez miyim , etrafım onlarla çevrili 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman hepsine pisssttttttt pissssttttt kediiii 🐾🐾

      Sil
  11. Ah ah !!! O kedileri bilmez miyim , etrafım onlarla çevrili 😂😂😂

    YanıtlaSil
  12. Ah Tigris'im.Ne güzel bir anlatıydı.Kediciklere pek güven olmaz, sevimlidirler lakin onlar için kesin şunu yapmaz, etmez diye konuşamayız.En iyisini yaptın kızım.Kendinden daha değerli ancak insanın ailesi gelebilir.Yine de önce kendimiz.Sevgiyle öpüyorum canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehehe kedidir kedi
      Canım Ece aablacımmm ben de sizi çok çok öpüyorum 😘❤️

      Sil
  13. Ne kadar güzel bir yazı olmuş emeğine sağlık, Allah hacı gözü olmayanlarla karşılaştırmasın :)

    YanıtlaSil
  14. çok iyi yapıyorsun Tigriscim ;) hikaye çok hoş <3 <3
    7-70 e aynı değişmez, "dağ değişir ama huy değişmez" ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım fenommm
      Yetti artık canıma ne sinsi insanlar var çevremde.
      Yok artık ama artık öyle ses çıkartmamak , alttan almak

      Sil
    2. yürü be tigrisim senden kıymetli mi, şimdi onlar düşünsün, hıııhh

      Sil
    3. Hahahaha alemsin Fenom 🙈❤️
      Bak çok üstüme gelmesinler raporum da var kapı gibi

      Sil
  15. Evet tatil bitiyor. Güzel günler çabuk geçiyor. Seminerimiz başlıyor. Size de yeni eğitim öğretim yılı hayırlı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni Eğitim öğretim yılımız hepimize hayırlı uğurlu olsun

      Sil
  16. Kediler ilginç hayvanlar. Tatlı tatlı severken bir bakarsın aniden pati atıverir :) Sanırım her kedi biraz çılgın. Güzel anlatımın için teşekkürler sevgili Tigris. Yeni öğrenim yılında şimdiden başarılar ve kolaylıklar diliyorum. Sevgi, huzur, yaşam gücü seninle olsun.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Sademmm
      Yine de çok seviyorum ben kedicikleri amaaa 🙈🙈
      Güzellikler hepimizin olsun sevgiyle

      Sil
  17. Ya ben hala insanların değişebileceğine inanıyorum Tigris. Zaman, tecrübeler, ekonomik durumlar, yeni arkadaşlar..vs insanın değişmesinde rol oynayabilir gibi geliyor bana. Bu arada şu an iyi hissetmene çok sevindim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamzecim eskiden ben de senin gibi düşünüyordum aynı insanlardan defalatca aynı hataları görünce değişemeyeceklerine kanaat getirdim . Ha bu demek değildir ki herkes aynı olacak . İstisnalar mutlaka var ki onlar da zaten değiştiklerini çok güzel şekilde gösteriyorlar

      Sil
  18. hoşgeldin =)) geçmişler olsun. boşver sen kendin ol, istemeyen gelmesin :D hayat kısa, tadını çıkarmak lazım :) kıssadan hisseni beğendim, eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hoşbuldum , beğenmen beni mutlu etti sevgiyle

      Sil
  19. Tigrissimm geçmiş olsun güzelliğim.Ne güzel bir anlatım olmuş. Güzel gönüllü, can dostum kucak dolusu sevgiler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Banummmmm
      Çok çok öptümmmm 😍🙈❤️

      Sil
  20. blog keşif etkinliğinden geliyorum canım seni takipteyim ben de beklerim :)
    https://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Tigris imi üzmesinler alooooooo
    Canım benim anlayabilmen ve kendini korumaya alman ne güzel iyi yapıyorsun ... ben hala inananlardanım masallara ; bu nedenle kalp ve can kırıklıklarım ....
    ama bu masala inanmak çok daha doğru olan ;)
    Sevgiyle kocaman öpüyorum

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris