28 Temmuz 2016 Perşembe

Gizli Yüz

Gizli Yüz

Selam dostlar bugün bir filmle geldim . Bilmem izleyenleriniz var mı? İzlemeyenler de izlesinler mutlaka 
1991 yapımı bir Ömer Kavur Filmi. Senaryosunu Orhan Pamuk'un  Kara Kitaptan bir bölümden yola çıkarak yazdığı , her defasında farklı mesajlar aldığım konusu ve görselliğiyle beni benden eden,baş ucu filmim . 
Zuhal Olcay , Fikret Kuşkan ve Rutkay Aziz'in başrollerini paylaştığı filmin müzikleri de Cahit Berkay'a ait. 
Gizli Yüz; şehirler şehri, ölüler şehri , garipler şehri ve kalpler şehrinde gerçek tutkunun peşinde bitip tükenmez  arayışın öyküsü. 

Binlerce binlerce sır bilinecek 
O gizli yüz gösterince kendini 
                     Feridüddin  Attar

"Bana bir hikaye anlat diyorsunuz  
-Olur
Size bir hikaye anlatayım ama kalbimi açabilir miyim nilmem 
Ne zaman bir hikaye anlat deseler ağaçları düşünüyorum 
Rüyamdaki ağaçları."
Durma sefer et diyarı kalbe 
Can baş ko rehgüzarı kalbe
                     Şeyh Galip

"Söylesene cancazım hayatta insan her istediğini elde edebilir mi hiç "


27 yorum:

  1. Tigris'ciğim sayfana yorum yapamıyordum dünden beri, sevindim tekrar yorumlara açmışsın. Sadece üyeler yorum yapabilir diyordu. Ben de önce deneme için üç nokta yolladım onu silersin:)))
    Film tanıtımı için teşekkürler, izlememiştim...
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, fikmi izlemiş olmanız beni mutlu etti

      Sil
  2. Uzun zaman önce izledim sanirim tam hatirlayamadim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok eski bir film hatırlayamaöan çok normal 😉

      Sil
  3. Merhaba canım; paylaşım için teşekkür ederim.Önerin üzerine en kısa sürede izlemeyi düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin canım. Filmi izledikten sonraki düşüncelerini merak ediyorum sevgiyle

      Sil
  4. Fikret Kuşkan ı Zuhal Olcay ı çok severim. Ama denk gelmemişim hiç.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba,

    Filmi merak ettim; en kısa zamanda izlemeyi umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh mutlaka izlemelisin filmin çekildiği mekanlar da mimaisiyle ilgini çekecektir.

      Sil
    2. Gitgide merakım artıyor :)

      Sil
    3. Bu iyi işte . Filmi izledikten sonraki yorumlarını merak ediyorum

      Sil
  6. Ağaçlı hikayeyi sevdim. Hikaye anlatması istendiğinde akla ağaçların gelmesini çok sevdim :9

    YanıtlaSil
  7. Orhan Pamuk'u pek sevemedim bir türlü. Kitapları, anlatım dili bana hitap etmiyor nedense. Ama filmin kadrosu çok iyi hepsini de çok severim. En çokta Zuhal Olcayı. Şimdi sen filmi böyle güzel anlatınca, kadroda bu kadar iyi olunca Orhan Pamuk'u bir kenara bırakıp izlemeliyim diye düşündüm. Yüreğine sağlık canım benim. Sevgilerimle =).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm ben de Orhan Pamuğu pek sevmem ama film başka güzel be 😉❤️
      İzmir'e sevgiyle ❤️❤️

      Sil
  8. hiç duymamıştım bu filmi..listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledikten sonra yorumlarını merakla bekleyeceğim

      Sil
  9. Daha önce izlemedim, ama seni çok etkilemiş olmalı ki bizimle paylaşmışsın. Açıkçası merak ettim. İnsan kendinden bir şey bulunca daha çok etkileniyor. Biz de izleyince tigrisden bir şey bulabilir miyiz ki ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmaz mı ? Şehri kalbde atar Tigris'in ürkek yüreği

      Sil
  10. Filmi izledim mi inan hatırlayamadım .... Zuhal Olcay , Cahit Berkay vb ... mümkün .... Ancak Orhan Pamuk'u pek sevemedim bir türlü ....
    Emeğine sağlık canım Tigris cim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekercimmmm tekrar izle bakalım sana tanıdık gelen yerler gözüne çarpacak mı 😉❤️

      Sil
  11. Oyuncular tamam ama film ismi yabancı geldi.. Hemen arşivimi kontrol edeceğim zira Türk filmi tutkum fena :)

    YanıtlaSil
  12. izledim gibi geldi ama bir o kadar da uzağımda kaldı not alıyorum bakacağım ,teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  13. Çok uzun yillar önce izlemistim :) yaslandik mi ne?

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris