28 Mayıs 2016 Cumartesi

Allah'ın Askerleri


Selam dostlarım. Yine bir kitapla geldim. Konstantiniyye Oteli kitabında Zülfü Livaneli'nin atıfta bulunduğu büyük yazar Yaşar Kemal'in belki de çoğu kişi tarafından bilinmeyen kitabı. 
Kitabın adı : Allah'ın Askerleri 
Yazarı: Yaşar Kemal 
Kitabı merak edip hemen araştırmaya koyuldum. Burada bulamayınca da Ankara'dan getirttim. Bir solukta da okudum ve sizinle paylaşmak istedim . 
  İstanbul'un çeşitli semtlerini mesken tutan sokak çocuklarının, mecburi bir hayatı seçmelerini konu alan kitapta, küçük yüreklere sığan kocaman dünyalarda kendinizden bir parça buluveriyorsunuz . 
  Sokak çocukları ,Allah'ın Askerleri, gerçeklerle yüzleşmek ,vicdanınızı sorgulamak  için okunası güzellikte.
 
 

28 yorum:

  1. Herkesin okumasını tavsiye ederim cafe Tigris çok güzel bir kitap :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel konu teşekkür ederim paylaşım için :)

    YanıtlaSil
  3. Tigris canım.Beni gerçekten çok etkileyen bir kitap olmuştu.Zaten çocuklar benim özellikle hassas olduğum bir konudur.Keşke birileri okusa da o çocukların gözünden bakabilseler vatanımıza ve dünyaya.Sevgilerimle canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna çok sevindim Ece Ablacım aynı duyguları paylaşmak çok güzel

      Sil
  4. Küçük bir araştırma yaptım kitapla ilgili, ben de ilk defa duydum.
    Gerçek aydın olmak böyle bir şey işte, bizim ihtiyacımız olan da Yaşar Kemal gibi toplumsal meselelere duyarlı, halkın içine karışabilen yazarlar.
    Çok merak ettim kitabı, bundan sonraki kitap alışverişimde almayı istiyorum.
    Teşekkür ederim paylaşım için. :)

    YanıtlaSil
  5. Burada kitabı bulmam zor kaldı ki buldum okumam zor. Ama ismi hayli ilginç doğrusu okuyacaklar listesine ekleyebilirim...
    Gülücüklü Kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırsatını bulduğunda okuyacağından eminim

      Sil
  6. Adını duymamıştım gerçekten. Konusu çocuklar ve özellikle de sokak çocukları olunca her türlü bir solukta okunup bitirilir :)

    YanıtlaSil
  7. Bu kitabı bu güne kadar nasıl duymamışım. :( Teşekkür ederim. En kısa zaman da okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  8. Kitap yorumlarııı! :) )

    YanıtlaSil
  9. bir kaç yıl önce okumuş çocukların hikayelerinden çok da etkilenmiştim. keşke bazı şeyler değişebilseydi. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı şeyler değişmediği gibi sorun çıkılmaz bir hal aldı. Sokak çocuklarının yerini sokak insanları aldı maalesef

      Sil
  10. Bu kitabı ben de ilk da duydum . Temin edince okunacağım.

    YanıtlaSil
  11. Çocuk ve sokak :( oysa onların yeri sıcak yuvaları olmalı değil mi?

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler Tigris, duymadığım bir kitaptı.

    YanıtlaSil
  13. Bilmiyordum bu kitabı Tigris!cim ama "Allah'ın askerleri" güzelmiş, merak ettim ;)

    YanıtlaSil
  14. Konusu ilgimi çekti.. Daha önce duymamıştım bu kitabı... İlk fırsatta ben de edineceğim. sevgiler..

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris