30 Nisan 2016 Cumartesi

GİZLİ BAHÇE


Merhaba blog dostlarım. Yoğun geçen, kitaplarla bol bol  haşır neşir olduğum , nisan ayı da biterken okuduğum ve etkisinden kurtulamadığım büyülü bir kitabı sizinle paylaşmadan olmazdı. 

Kitabın adı : GİZLİ BAHÇE 
Yazarı : Frances Hodgson Burnett
Bir çocuk klasiği olmasına rağmen her yaştan insanın okuması gerektiğine inandığım bu kitapta, ruhumuzun gizli bahçelerine açılan kapıların ardında yeşeren umut çiçeklerinizi bulacaksınız. 
Yüzlerce kilitli odası olan  bir malikane, geceleri duyulan esrarengiz sesler ve anahtarı toprağa gömülmüş gizli bir bahçeyle birlikte kendini de keşfe çıkan küçük bir kızın umutlarla örülü hikayesi.
Kitabı iki günde soluksuz okudum. Bahçede bahsedilen çiçekleri , kızılgerdanı gözümde canlandırabilmek için sürekli interneti kullandım. Çiçeklerin büyülü renklerinde bir kere daha kayboldum. 
Kurumaya yüz tutmuş hayatların gizli  bahçeyle birlikte yeniden yeşermesine tanık olmak ister misiniz ?

34 yorum:

  1. Bordo Siyah yayınevi galiba. Çok seviyorum onların baskılarını. Bu kitabı okumadım. Henüz... ♥

    YanıtlaSil
  2. Bazen kitabın tanıtımını okurken insan okuma arzusu duyuyor. Okumak isterdim.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna sevindim , mutlaka okumanızı isterim . Sevgiyle

      Sil
  3. Ne güzel bir tanıtım yazısı olmuş bu :) hemen almak istedim kitabı, umut oldu bana :)❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim keyifle okuyacağınıza inanıyorum 😉

      Sil
  4. Fazla kitap okumuyorum, okuduğum tek kitap da Sherlock Holmes.

    YanıtlaSil
  5. Okurken miss gibi çiçek kokuları geldi burnuma :) Bu aylarda okumak için gerçekten güzel bir kitap. Okunacaklar listeme ekliyorum hemen :) Sevgiler..
    www.mrsgoksin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. anlatım cezbetti şahsen. kitapçıya uğrayıp bu kitabı almalıyım. :) teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  7. bir yandan finaller, bir yandan Parçalanmış Gülüşler kitabı.... Okuma planıma dahil ettim:)

    YanıtlaSil
  8. Okumadığım bir kitap, aklımda bulunsun....

    YanıtlaSil
  9. Kütüphanemde olan ama okumadığım bir kitap. Belki bu sayede okumaya başlayabilirim :)

    YanıtlaSil
  10. Canım böyle güzel tanıtım yapar da, alacağım kitaplar listesine eklemez miyim.Sevgiler Tigris'im.

    YanıtlaSil
  11. Gizli bahçelere açılan kapılar ve umut çiçekleri...
    İnsan daha ne isteyebilir ki.. ben de ilk fırsatta değerlendireceğim bu güzel kitap önerisini..
    Teşekkürler..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  12. Kitabı okumadım ancak Bordo-Mavi yayınları her zaman dikkatimi çekmiştir. Yine de aklımın bir köşesinde bulunsun belki denk gelirsem bir gün alır okurum. Anlatım beni de cezbetmedi değil. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  13. Tigriscim kitabın giriş kısmı okuduğum kitaba benziyor... Seviyorum bu tarzı, liseteme alayım, kalemine sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hangi kitapmış o merak ettim

      Sil
    2. Benimkinde victoria döneminden kalma ev var her odasında başka macera, esrarengiz sesler, evi gözetleyenler.... Hayalevi kralları serisi Tigris!cim, ehlidunya adresimde yazdım, inceleyebilirsin ;)

      Sil
  14. Okumadım ve bu güzel yorumundan sonra hemen not ediyorum. Pinleyeyim bunu sonraki siparişlerime dahil edeceğim Çok sağol iyi oldu bu kitap.

    YanıtlaSil
  15. Merhaba,
    Son cümlenle nokta vuruşu yapmış oldun .... Nasıl okumayayım kiiii
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. Paylaşım için teşekkürler notlarıma aldım :)

    YanıtlaSil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris