23 Ağustos 2015 Pazar

Gezi Kitapçığı

İstanbul'dan döneli neredeyse 1 hafta olacak ,bloğumu günlerdir ihmal ettiğimi biliyorum ve ancak yazma fırsatı bulabiliyorum. Evimi Eskişehir'i çok özlemişim. Güzel yerler gördüm , güzel şeyler yaşadım ama insanın evi memleketi hepsinden değerli. Evimde yeterince zaman geçiremedim birazcık özlem giderebildim. Harıl harıl yazı , fotoğraf işine daldım. İki sene önce gittiğimiz karadeniz turunda geçirdiğimiz günleri babam kaleme almış ve küçük bir kitapçık haline getirmiştik. Eve kim gelse, gezdiğimiz yerlerin güzelliğini bu kitaptan gösterip , geçirdiğimiz güzel anları tekrar tekrar yaşıyorduk. Bu sene de aynı şeyi biraz daha kapsamlı olarak yapıyoruz. Tabi ben bol bol fotoğraf çekince onları düzenlemek de haliyle bana düşüyor. Bloğumda gittiğim yerlere dair yazdıklarımın  da  çok beğenilip kitapçığa eklenmesi benim için ayrı gurur kaynağı oluyor. Sonuçta gelecek yıllarda güzel anlarımızı hatırlatacak bir belge niteliğinde nur topu gibi bir kitapçığımız daha oldu. Herkese de tavsiye olunur.

6 yorum:

  1. Çok güzel bir fikir.. Anı defteri gibi..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle .yazılar kaç defa elimden geçti , nerdeyse hepsini ezberledim yine de tekrar tekrar çevirip bakıyorum sayfalara .

      Sil
  2. harika fikir Tigriscim, ahhh karadeniz ahhhh, buraya tekrar gelmeliyim dediim yerlerdendir. Eeee biz de gorelim gezi fotolarini ama, hadi bakalim iyi bak kendine opuldun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne tarafımın karadenizli olması nedeniyle çocukluğumun yaz tatilleri o güzellikleri görerek geçti. Gezi fotolarının büyük bir kısmını gün gün yazılarımda yayınladım .sizi özlemişim , burada yorumunuzu görmek beni mutlu etti. Sevgiyle kalın

      Sil
  3. Ne guzel bir fikir, cevir cevir hatirla ve neler yapildigini konusmak icin tatli bir ani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllarca keyifle okunacak ve hatırlanacak bir belge

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris