31 Mart 2015 Salı

Mum Işığında Kahve


Bugün ülkenin pek çok yerinde olduğu gibi burada da meydana gelen elektrik kesintisi hayatımızı olumsuz yönde etkiledi. Evde elimi nereye atsam elektrikle çalışan bir şeyle karşılaştığım için çoğu işimi yapamadım ,  ben merdivenleri kullanarak dışarı çıktım ama yaşlılar için tam bir işkenceydi onca katı çıkmak.Tramvayların çalışmaması insanların işlerine gidip gelmekte güçlük çekmelerine neden oldu. Okulda da , sıkıntılarımız devam etti. Bilgisayarlar çalışmadı, karanlık olan yerlerde çocuklar biraz panikledi. Çayımız yoktu belki ama ben kahvemi içmemezlik edemezdim ki.Mum ışığında ağır ağır pişen bol köpüklü kahve , zor şartlarda da olsam mutlaka bir çözüm bulacağımın göstergesiydi.Çiçeklerim ve miniklerim eşliğinde  bir fincan  mum ışığında pişmiş kahve bütün yorgunluğumu alıp götürdü.
                                        

11 yorum:

  1. Pişmesi için iyi sabır göstermişsiniz. Ben o kahve buram buram kokarak pişene kadar dayanamazdım herhalde...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahvaltı saatine kadar mutfakta pişti kendi halinde beklemem gerekmedi :)))

      Sil
  2. Elektrik kesintisinden dolayı bende değişik renkli mumlar keşfettim :))
    Afiyet olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahahhaa ne güzel . mumları çok severim.soft ışık hep mutlu etmiştir beni

      Sil
  3. Merhaba , bloğunuzu tesadüfen gördüm ve takibe aldım.. Benim bloğuma da beklerim. Kocaman sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun tadı çok güzel olmuştur mum ışığın da Türk kahvesi

    YanıtlaSil
  5. Sizin her yaptığınız özenli ve guzel oluyor hocam :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha şaka yapıyorum . İnsanız sonuçta yanlış da hata da bize göre.

      Sil

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris