21 Temmuz 2014 Pazartesi

İzmir


Uzunca bir aradan sonra tekrar merhaba .
Okulların kapanmasıyla birlikte , böbrek taşı maceram da başlamış oldu. Bir gece sancıyla kıvrandıktan sonra, çok şükür  taşı düşürdüm.Ancak doktor kontrolünde olmam gerektiğini söylediler.Ve bunun için İzmir'e geldim.İzmir'deki ağabeyim sağlık sektöründe çalıştığı için burayı tercih  ettim .Sol böbreğimde de bir taş varmış.Taş düşene kadar sancılı geceler beni bekliyor malesef.İzmir 'e gelince gezmeden olmaz tabiki .Yeğenimle dolu dolu iki hafta geçirdim.Onun heyecanlı bekleyişine de ortak oldum.İzmir Yüksek Teknoloji Enstitüsü Mimarlık Bölümünü kazanması bizi çok mutlu etti. Asu'cuğum seni hep güzel yerlerde göreceğimize inanıyorum.

  



  





Resimlere bakınca ne kadar çok yer gezmişiz daha iyi anladım.Çok keyifli zamanlarım oldu.Hoş mekanlarda İzmir'e özgü tadları denemeyi de ihmal etmedik.


1 yorum:

Öne Çıkan Yayın

Yalnızlığa Dair

Birine bağlanamayacak kadar        kalabalık yalnızlıklarım         var benim .  Tigris